sånhär där man bara orkar läsa de första 15 frågorna:

1. Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till? 
Svar: Vanessa eller Sigrid.
3. Vilken var den senaste filmen du såg?
Svar: Shrek.. Oj va PINSAMT.
4. Har du bra självförtroende?
 Svar: Precis Lagom.
5. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu?
Svar: ingen tvinga mig till detta så jag vill fortsätta på denna.
 
 
 
6. Nämn tre saker på din att-göra-lista?
 
 Svar: 1, äta 2, duscha 3, cykla till matilda
7. Beskriv ditt drömutseende!
svar: I dont know, jag tänker inte på sånt så ofta.
8. Skriv namnet på din förebild!
Svar: ehhm Linda Theilkemeier? haha nä men Beyonce verkar vara en fin människa så ;)
10. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Svar: aop, ett par byxor.
 11. Den du senast sov över hos?
Svar: Matilda säkert..
 
 
 12. Vem skrev du senast med på Facebook?
Svar: Widman!
 
 Är du nöjd med din profilbild på Facebook?
Svar: Ja annars skulle jag la bytt, DAH.
14. Vad väljer du, godis eller chips?
Svar: Chips, MED DIPP!
 
 17. Har du rykten efter dig?
Svar: en normal tönt hade skrivit "haters makes me famous" här fast inte jag ;) men jag vet inte svaret.
Din absolut sämsta egenskap?
Svar: Otålig.
 
19. Din bästa egenskap?
Svar: väldigt snäll.
20. En låt du är beroende av?
Svar: Paul – Mammoth (Remix)
21. Vad stod det i ditt senaste sms?
Svar;Min mobil dog precis..så kan inte kolla..
 
25. Hur ofta dricker du alkohol?
Svar: Lika ofta som Aldrig.
. 26. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger?
Svar:  Droger är inget bra och jag tror inte på det där om att "aa men han hade en dålig uppväxt" utan, Alla måste veta sitt egna bästa helt enkelt.
27. Vad hatar du?
Svar: nu tänker alla att man ska skriva typ nått om dåliga vänner osv, fast de hatar ju alla så jag tar, Hushålls ost.
28. Hade du kunnat ha distansförhållande?
Svar:älskar man personen , så absolut!
Vad gör du just nu?
 
31. Hur lång är du?
Svar: 164 cm.
Vilken är den bästa svenska filmen?
svar: Sommaren med göran.
33. De bästa svenska skådespelarna?
svar: MIKAEL PERSBRANDT
34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight?
Svar: dö inte nu, jag har aldrig sett Harry Potter filmerna..
 
 
35. Ditt humör för tillfället?
Svar: seeeeg. ni vet ju hur baksmällor är bröder.. hahahahahhahahahaahahahahahah
36. En vacker person?
Svar: inombords eller utsidan? hmm
 38. Vem kramade du senast?
Svar: Mamma eller farmor..
39. Vem träffade du senast?
Svar: Pappa.
 41. Någon du vill träffa?
Svar:Många.. ski
 
 
 
42. När grät du senast? Varför?
Svar: innan.. magproblem..
43. Sminkar du dig varje dag?
Svar: om det behövs, eller om jag vill.
44. Vem är du mest lik,mamma eller pappa?
Svar: Ser jag ut som jag är typ 50? haha nej men mamma.
45. Är du helsvensk?
Svar: Nope.
 
 
 
46. Den bästa bloggen?
Svar: Min ofc.. vilken fråga?
47. En artist du inte gillar?
Svar; Zara Larsson.
48. En artist du gillar?
Svar: One Republic ( band)
49. Vad är det bästa som hänt dig?
Svar: Att jag har en familj som älskar mig och att jag bor i ett bra och tryggt land.
50. Vad vill du bli när du blir äldre? 
Svar: Nån som hjälper folk, gör skillnad för någon tex, sjuksköterska.
 
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback