Sometimes, when one person is missing, the whole world seems depopulated.

 
 
Jag har sånt jävla  damp på allt just nu!!! 
1. denna staden vill man bara dö på, så dålig.
2. REGN..REGN..OCH MASSA REEEEEGN.
3. Alla personer är så sega, ointressanta och självupptagna.
4. Sakna någon är skit.
5. kan inte äta utan att få ont i magen.
6. Såååå snåla människor.
7. inget fucking internet.
8. försöker vara positiv men jag klarar inte av det längre.
9. vissa är så asdfgh bra på att komplicera saker.
10. Att man inte kan uttrycka sig.
 
ÅÅÅÅ detta sommarlovet skulle bli det bästa ever ju.. sån lögn. folk innan lovet:
- ska vara så jävla "YOLO" detta lovet, bara göra roliga saker.
några dagar senare:
Jag: Ska vi göra nått?
- Nej palla, ska sova, sen äta, sen gå på toa, sen uppdatera fb, sen äta igen, sen åka till coop, sen kolla film och sen sova.
Jaha.. vilket kul liv, så sjuuukt inressant och kul liksom. Men å andra sidan.. så finns et ju inte så mycket att göra heller.. vädret är kasst och det finns ingenting att göra! Man blir ju överlycklig om nån jävlen ens snapchattar med en.. hahahah. Usch. Usch. Usch. detta måste ändras på! Jag tillhör inte dom som kör Rutinen ovan, jag ska komma på så mycket kul som det bara går! yää. 
ps.. vill bara tillägga att 100000 familjer reser bort nu också!! Kul för dom men inte kul för oss som är kvar i denna håla. Posetivt inlägg men skönt att skriva det! sååå, nu ska det bara posetiva saker skrivas här, punkt slut.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback