This Girl is on fire.

Jag satt coh kollade runt lite på youtube för någon månad sen och så hittade jag denna tjejen som heter Lisa fast har kändisnamnet "MissLisibell" har kollat lite på hennes videor osv och helt ärligt kan jag fortfarande inte förstå hur en person på 12 år kan äga så mycket smink? Hon köper smink varannan dag sa hon i en video, fast man vet ju inte om hon överfrev lite men ändå.. Undra hur mycket pengar som går åt saker som hon inte ens behöver, Undra vad hennes föräldrar säger om det? antagligen inte så mycket eftersom de köper allt åt henne. 
Alla har ju sin egen hobby och intressen fast frågan är om hon själv egentligen är medveten om att man inte behöver 5 mascaror på ögonfransarna.. haha! Ps, när jag var 12 så visste inte ens jag om vad en fucking concealer va.. så som man säger, Dagens ungdomar... hahahahha :)
här kommer hennes smink kollektion:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback