10 saker ni inte visste om mig!

1. Jag gillar verkligen inte nagellack.. speciellt inte rött!
2. Jag hatar folk som söker uppmärksamhet heeeela tiden.
3. ibland undrar jag om folk tycker det är jobbigt att jag skrattar hela tiden :)
4. dåliga dissar blir jag sur av.. hahahah
5. Jag sjunger alltid HÖGT om jag är ensam hemma på kvällen eller om jag går själv i mörket
6. jag tycker det är jätte jobbigt när folk frågar om jag är tillsammas med johan (och de redan vet att jag inte är det)
7. jag sätter höga krav på mig själv när jag ska spela innebandy match! vet inte varför?
8.jag tycker att det fulaste som finns är när tjejer gör duckface på bilder (och är seriösa)
9. Tycker att det är pinsamt att prata tyska inför mina kompisar.
10. snyggaste killen på planeten är lätt Christiano Ronaldo <3
 
 
 
 
woooooow :PpPPpPPpPPPPPppppp
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback