Helgen

Hallihallå!
 
tänkte berätta lite om helgen.. fast ni vet säkert redan att det bara har handlat om innebandy menmen...
 
Fredag: Spelade 2 stycken matcher och vann båda. när jag kom hem typ kl 9 på kvällen åt jag lite och sen somnade jag direkt, haha kul liv
 
Lördag: Vi spelade en match tidigt på morgonen mot Fristad, där gjorde jag första målet och även 1 assist ( fett glad) sen hade vi match klockan 2 mot Onsala.. dock förlorade vi där och jag åkte på en utvisning (hon sprang in i min höft, så det va inte mitt fel!) när jag kom hem så började mamma laga påskmat och jag gick ut med lunibuni och såg då även branden i läjet, sjukt coolt! haha, på kvällen snackade jag skype med matilda och bara garvade ihjäl mig åt hennes något annorlunda humor. Sen somnade jag hahaha.
 
Söndag! GUUUUUUUUUUUD vilken underbar dag! första matchen mötte vi de obesegrade laget som är bäst i sverige.. jag talar om SG 86 typ. En riktigt hemsk matcj och jag hade nervsammanbrott typ 2000000 gånger. haha MEN vi vann med 2-1 och gick då vidare till A-finalen och motståndarna va............. SG 86. kan det bli bättre? aa det tycker jag men efter ordinarie speltid blev det 1-1 och då blev det straffar.. de missade alla och vi satte 1!!!! ( har video på allting som jag ska lägga upp nån dag!)
VI VANN WARBERGSSPELEN 2013!! sjuk rolig och underbar känsla! 
 
 
bilder kommer senare.. får ladda upp dem från mobilen sen!! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback