kommentar!!!

Anonym Om: Workworkworkwork
Hej Linda! 
jag har en fråga.. Sminkar du dig varje dag? och kan du visa vilka produkter du använder när du sminkar dig, och gärna vilka krämer och sånt du tar innan och efter ;) 
Kram
 
tjenatjena :)
jag sminkar mig varje dag till skolan typ ( ibland finns det undantag haha) 
Yes, det kommer här och tack för kommentaren! ;)
 
min Lancome marcara, superbra är den eftersom jag hatar när det är klumpar.. den får 4 av 5 Lindor.. haha
3 stycken ögonskuggor från makeupstore.. den i mitten har jag till ögonbrynen ;) 
jaha detta är det jag använder när jag tar bort sminket och sånt blablabla
kajal elr vad det heter.. också från Makeup store..
BB cream/ foundation och min primer.. ( primern anväder jag inte varje dag..)
Concealer från elf och coverstick från Manhattan..
Puder från Makeupstore
borste och..
lite fler borstar..
 
min lilla necesär.. ;)
 
aa det va mitt smink då.. haha ser fett mycket ut men jag anväder såklart inte allt varje dag! 
 
såhär ser jag ur när jag inte har smink.. och såhär när jag har..
 
inte så stor skillnad enligt mig själv.. :P hhahahhaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback