Låtar

 
mina favorit låtar just nu:
 
CAZZETTE – Renegade (Original Mix)
 
denna är verkligen jättebra att tagga till! älskar cazzette så varför inte 
 
OneRepublic – If I Lose Myself
 
Älskar texten och ja hela låten skapar en bra stämning tycker jag 
 
Linkin Park – In The End
 
ganska gammal men jag tröttnar aldrig på linkin park, får rysningar av denna låten eftersom texten är så jävla  bra! lätt bästa kärlekslåten! ;)
 
 
Enrique Iglesias – Do You Know? (The Ping Pong Song)
 
HAHAHA denna låten kanske är lite mobbad men den är ändå bra! ( om ni inte visste detta så spelar dom "ping Pong" genom hela låten.. man hör det i början ganska tydligt! XD
 
favoriterna från årets melodifestival är dessa:
Robin Stjernberg – You
Louise Hoffsten – Only The Dead Fish Follow The Stream ( HAHAHAHAHHAHA Amina!!! Litet internt skämt)
State Of Drama – Falling
som ni ser så gillar jag väldigt många olika musikgenrer men allt beror vilket humör jag är på!
dessa är mina favoritlåtar iaf.. 
 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback