löshår..

ahahah detta är något som jag A_L_D_R_I_G någonsin kommer förstå.. tjejer som klipper av sitt hår och köper löshår. Jag blir så full i skratt när en tjej kapar sitt långa hår, tar en bild och lägger ut på instagram eller facebook och skriver "nyklippt, kortkort" och sen 3 veckor senare kommer det en ny bild.. " Löshår nu jao!" wtf? Det är ju en helt annan sak om man inte har hår som växer bra eller så men bara för att man vill byta frisyr lite då och då är det ju helt idiotiskt! för dt första är det så sjukt dyrt.. för det andra så är det ju onödigt om man redan har så fint hår! Det borde väll finnas roligare saker för typ 1500-2000 kr att köpa för?eller det kanske bara är jag som tycker det.. det finns ju massa saker!! tex shoppa kläder, gå på konserter eller nytt objektiv till kameran? Men vissa tjejer värkar inte tycka att det finns någonting roligare i livet en att sitta hos frisören eller beställa löshår. Ne blir trött på tjejer med dåligt självförtroende.. och jag tror verkligen inte att Facebook eller Instagram ger dom bättre heller. ( det är svårt att vara någon annan en sig själv..)
kanske är ensam om detta men jag har svårt att tro det. :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback