Kommentar!!!

Anonym Om: Hiss och Diss
vad tycker du om Justin Bieber? ska du gå på hans konsert? <33
 
svar: jag tycker Justin Bieber är en jätteduktig artist och han gör många bra låtar, men jag är verkligen ingen "beliber". I början var jag nog lite ovetande om hans talang och sa bara att han sög osv men när jag en dag verkligen bestämde mig för att ge det en chans så blev jag väldigt överraskad. Han verkar verkligen bry sig om alla som befinner sig i hans närhet och han tycker om det han gör, så vad ska man klaga på? 
Nej jag ska inte på hans konsert men jag tror att det skulle vara en upplevelse men jag sparar mig nog den till någon annan gång! Men till er som ska dit, får gärna filma när han sjunger "boyfriend" för den låten är den bästa! ;) ;)
det ända negativa med Justin Bieber är inte han själv utan det är nog hans "belibers"! vissa är sjukt jobbiga som försvarar honom i allt han gör och skulle kunna döda någon för att få gå en konsert. Lite oroväckande att det finns sånna extrema männsikor som skär sig själva osv för en  person som de inte ens känner. Men det finns ju människor som är så och det är inte så mycket att göra åt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback